ПоліКлініка - багатопрофільний медичний центр столиці.
Пн-Пт 07:30 - 20:00 | Cб 7:30-17:00 | Нд 9:00 - 15:00 +38 (067) 406-10-55poli_klinik@ukr.net
Нам довіряють головне
60,000+ пацієнтів
Приємні ціни
Кваліфіковані спеціалісти
Більше 10 років досвіду

Масаж

Медичний Центр Поліклініка
Записатися на прийом до лікаря у зручний час без черг:
Записатися на прийом
Проконсультуватися з фахівцем
у телефонному режимі прямо зараз:
Проконсультуватися

Масаж

Акція – до кінця літа
Кожен 10-й масаж у подарунок!

Масаж – це спосіб оздоровлення організму методами фізичного та рефлекторного впливу. Масаж – це спосіб підтримки здоров'я без медикаментів та хірургії. Він покращує емоційний стан та відновлює після важкої роботи, нервових потрясінь, травм, перенесених захворювань. В ідеалі кожна людина має отримувати сеанси масажу хоча б двічі на рік – це допоможе привести в норму енергетичний потік, позбутися напруженості та затиснення, покращити імунітет, повернути відчуття щастя та гармонії.

Класичний масаж

Класичний масаж найбільш затребуваний та універсальний різновид, що застосовується для лікування гострих та хронічних захворювань різного характеру:

• болі;
  • спайки;
  • дисфункції та розлади статевої сфери як у чоловіків, так і у жінок;
  • набряки;
  • проблеми із суглобами;
  • хвороби м'язового апарату.

Лікувальний масаж

Лікувальний масаж – використовують не лише для загального зміцнення організму та гармонізація його душевного стану, а й застосовують при лікуванні деяких хвороб. Найкраще, коли його призначає лікар – тільки медик зможе об'єктивно оцінити стан хворого та правильно підбере тактику лікування: частоту процедур, сферу впливу. Показань до проведення лікувального масажу дуже багато:

• це різні травми;
  • захворювання внутрішніх органів;
  • серцево-судинної та дихальної систем;
  •  головний біль;
  • остеохондроз.

У комплексі з іншими заходами він добре допомагає при артритах, після перенесених інфарктів та інсультів, при радикулітах та паралічах.

Масаж голови та комірної зони

Масаж голови та комірної зони надає омолоджуючий вплив на шкіру, робить її ніжною, усуває темні кола та мішки під очима . Має виражений лікувально-розслаблюючий ефект, оскільки голова та плечовий пояс є місцями скупчення напруги. Масаж голови допомагає нормалізувати сон, позбавляє болю в спині, покращує поставу.

Масаж ніг

Масаж ніг  передбачає розминання, натискання та розтирання ніг від ступнів до колін. Після кількох сеансів ви відчуєте зняття напруги, відчуття легкості в ногах.

Антицелюлітні масажі

Антицелюлітні масажі для схуднення допомагають позбутися зайвої ваги та целюліту шляхом активації метаболічних процесів, що виникають за рахунок стимуляції кровообігу. Вони виконуються за допомогою всіх перерахованих вище методик:

• апаратних,
  • мануальних,
  • комбінованих.

Підбирати їх краще разом із фахівцем, який оцінить стан пацієнта та підбере відповідні процедури.

Ефективний та безпечний спосіб корекції фігури - вакуумно-роликовий масаж

• апаратних,
  • мануальних,
  • комбінованих.

Результати процедури:

• Зникнення набряків;
  • Прискорення обміну речовин;
  • Очищення від токсинів;
  • Комплексна ревіталізація організму;
  • Зміцнення судин, нормалізація кровообігу та лімфотоку;
  • Зниження ваги та зменшення об'ємів тіла;
  • Повернення здорового тонусу шкіри;
  • Ліквідація небажаних жирових відкладень;
  • Повне звільнення від проявів целюліту та профілактика його повторної появи.

Протипоказання:

• Тромбофлебіт та варикозне розширення вен;
  • Ураження судин та капілярів;
  • Гіпертонічна хвороба, кардіостимулятори;
  • Захворювання нирок та сечокам'яна хвороба;
  • Період менструації, вагітність та лактація.

Записатися на прийом

Ми негайно зв'яжемося з Вами для підтвердження заявки.
Потрібна невідкладна допомога?
Дзвоніть: +38 (067) 406-10-55

Часто цікавляться

Адреса