ПоліКлініка - багатопрофільний медичний центр столиці.
Пн-Пт 07:30 - 20:00 | Cб 7:30-17:00 | Нд 9:00 - 15:00 +38 (067) 406-10-55poli_klinik@ukr.net
Нам довіряють головне
60,000+ пацієнтів
Приємні ціни
Кваліфіковані спеціалісти
Більше 10 років досвіду

Гастроентерологія

Медичний Центр Поліклініка
Записатися на прийом до лікаря у зручний час без черг:
Записатися на прийом
Проконсультуватися зі спеціалістом
у телефонному режимі прямо зараз:
Проконсультуватися

Гастроентерологія

Гастроентерологія – це діагностика, лікування та профілактика хвороб стравоходу, шлунка, дванадцятипалої кишки, кишечника, печінки, жовчного міхура та підшлункової залози. Лікар-гастроентеролог є на сьогодні одним з найбільш затребуваних фахівців. Іноді кожна людина потребує консультації гастроентеролога. Наш неправильний спосіб харчування та життя в цілому, постійні супутні стреси, не найкраще впливають на здоров'я шлунково-кишкового тракту.

Захворювання органів травлення можуть супроводжувати такі симптоми, як:
  • важкість, відчуття переповненості в животі
  • біль у животі (будь-якого характеру і в будь-якій його частині)
  • труднощі при ковтанні їжі
  • часта і нечаста нудота та блювання
  • метеоризм
  • печія та відрижка
  • неприємний запах з рота, наліт і тріщини на мові
  • гіркота і сухість у роті
  • зниження або відсутність апетиту
  • затруднення дефекації
  • нерегулярний стілець, запори або діарея
  • різке зниження або збільшення маси тіла
  • почуття неповного спорожнення кишечника
  • домішка крові в калових масах
  • анемія

Лікування органів травлення

У нашій клініці досвідчені лікарі-гастроентерологи нададуть Вам професійну допомогу в лікуванні органів травлення, застосовуючи сучасні методи діагностики. Порушення в травній системі дуже часто виходять за рамки гастроентерології, перетинаючись із симптоматикою імунних та алергічних захворювань, і саме тому, в нашій клініці, пропонується комплексний підхід до лікування захворювань шлунково-кишкового тракту.

Гастроентерологічні захворювання

Гастроентерологічні захворювання, на превеликий жаль, впливають також і на стан інших органів та систем – а це, у свою чергу, проявляється як — нездорова шкіра, ламкі нігті, тьмяне волосся, поганий настрій. Головне вчасно звернеться до лікаря і виявити причину недуги, позбавиться його неприємних проявів, поки хвороба не перейшла в хронічну форму.

Пропонуємо повний комплекс діагностики та лікування наступних захворювань:

виразкова хвороба шлунка і дванадцятипалої кишки, хронічний гастрит і дуоденіт, хронічний панкреатит, гастроезофагеальна рефлюксна хвороба, стравохід Барретта подразненої товстої кишки, неспецифічний виразковий коліт, дисбактеріоз, ентерит, поліпи у шлунку, кишечнику, хвороба Крона, гострі кишкові інфекції.

Діагностика

• тести на Хелікобактер Пілори (helicobacter pylori)
  • тест на харчову нестерпність
  • гастропанель
  • фіброгастроскопія (забір біопсійного матеріалу для гістологічної діагностики захворювання ШКТ)
  • неінвазивна діагностика захворювань печінки (фібротест та фіброактитест).

Фібродуоденоскопія (ФГДС)

Фібродуоденоскопія (ФГДС)– це інструментальне ендоскопічне дослідження верхніх відділів шлунково-кишкового тракту. Крім дослідження слизової оболонки дозволяє виявити наявність додаткових утворень (пухлинних вогнищ доброякісного, злоякісного походження, дивертикулів), порушень прохідності травного тракту. Додатково висікається матеріал для біопсії. Гістологічний аналіз дозволяє прицільно розглянути віддалену тканину для верифікації діагнозу. Звичайне обстеження триває 2-3 хвилини. Поставити точний діагноз та зменшити неприємні відчуття під час проведення даної процедури — фіброгастроскопії Вам допоможуть наш досвідчений лікар та ваша грамотна підготовка.

Прайс лист

Консультація первинна гастроентеролога 700,00
Повторна консультація гастроентеролога 600,00
ФГДС (Відеогастроскопія) 950,00
Аплікаційна (термінальна, поверхнева) анестезія 150,00
Уреазний тест на Хелікобактер (Helicobacter pylori) результат через 5 хв. 300,00
Гастроскопія (ФГДС) уві сні (анестезіологічний супровід під час ендоскопічних досліджень, включаючи консультацію лікаря-анестезіолога 2400,00
Колоноскопія уві сні (анестезіологічний супровід під час ендоскопічних досліджень, включаючи консультацію лікаря-анестезіолога) 3000,00
Колоноскопія + гастроскопія уві сні(анестезіологічний супровід під час ендоскопічних досліджень, включаючи консультацію лікаря-анестезіолога та перебування в одномісній палаті до 1 години) 4500,00
Визначення кислотності (pH-метрія) 250,00
ФГДС + Уреазний тест на Хелікобактер (Helicobacter pylori) 1250,00
Відеоендоскопічне видалення 1 поліпа шлунка І ступеня складності від 1200,00
Відеоендоскопічне видалення 1 поліпа шлунка II ступеня складності від 2300,00
Відеоендоскопічне видалення багатьох поліпів шлунка (до 3 шт.) від 4300,00
Видалення новоутворень товстої кишки через інструментальний канал відеоколоноскопа до 1 см від 1600,00
Видалення новоутворень товстої кишки через інструментальний канал відеоколоноскопа більше 1 см від 2700,00
Дивитись весь прайс

Записатися на прийом

Ми негайно зв'яжемося з Вами для підтвердження заявки.
Потрібна невідкладна допомога?
Дзвоніть: +38 (067) 406-10-55

Часто цікавляться

Адреса

м. Київ, вул. Привокзальна 14, р-н Дарницького залізничного вокзалу

Переглянути на мапі

Час роботи

Нд09:00-15:00

Наші лікарі

• Свірідова Оксана Борисівна

Лікар найвищої категорії. Сімейний лікар, терапевт, гастроентеролог, дієтолог.
    Стаж роботи: 22 роки
    ПоліКлініка на Привокзальній 14 Моя Клініка вул.Княжий затон 21

Відгуки про лікарів:

Богдан
Свірідова Оксана Борисівна Рейтинг: 5 з 5 20-08-2022

Найкращий лікар, завжди уважно слухає, надає консультації. Лікуюся у неї вже довгий чай, за цей період - лише найкращі враження. Рекомендую! Читати відгук

Светлана
Свірідова Оксана Борисівна Рейтинг: 5 з 5 19-11-2021

Ответственно, профессионально, вежливо. Ничего лишнего. Все то что я и ожидала. Мне очень понравилось. Читати відгук

Анастасия
Свірідова Оксана Борисівна Рейтинг: 3 з 5 24-07-2021

Доктор уделила мне очень мало времени консультации, буквально пол часа. У нее достаточно высокий рейтинг на сайте, когда к ней идешь на прием хочется рассказать все подробно, но на это времени не хватило, пришлось торопиться не успев рассказать о проблеме с которой ты обращаешься. Осталась не полностью довольна посещением Читати відгук