ПоліКлініка - багатопрофільний медичний центр столиці.
Пн-Пт 07:30 - 20:00 | Cб 7:30-17:00 | Нд 9:00 - 15:00 +38 (067) 406-10-55poli_klinik@ukr.net
Нам довіряють головне
60,000+ пацієнтів
Приємні ціни
Кваліфіковані спеціалісти
Більше 10 років досвіду

Флебологія

Медичний Центр Поліклініка
Записатися на прийом до лікаря у зручну годину без черг:
Записатися на прийом
Проконсультуватися з фахівцем
у телефонному режимі прямо зараз:
Проконсультуватися

Акційна пропозиція

Первинна консультація судинного хірурга + УЗД 1000 грн 1200

Флебологія

Флебологія — це розділ медицини, що вивчає будову вен, їх функції, а також розвиток патологій. В основному ця наука також, як і раніше, вирішує проблеми, пов'язані з хворобами судин нижніх кінцівок.

Флебологи лікують та займаються профілактикою захворювань вен, багато з яких призводять до серйозних ускладнень

Варикозне розширення вен – одна з найпоширеніших патологій. Через варикозну хворобу можуть розвинутися флебіти, запалення у стінках судин та тромби, небезпечні для життя людини. При запущених стадіях варикозної хвороби можуть виникати трофічні виразки.

Флебологія є областю судинної хірургії, завдання якої – ndash; діагностика та терапія захворювань вен. На даний момент з венозними патологіями до лікарів звертається велика кількість людей, саме тому флебологія виділилася в самостійне відгалуження.

Коли необхідне звернення до флеболога?
  • розширення підшкірних вен
  • почервоніння шкіри в проекції вен
  • ущільнення вен
  • набряк та хворобливі відчуття в кінцівках
  • пульсація в області судин
  • важкість або відчуття жару в ногах
  • виникнення судом у кінцівках
  • судинні зірочки та капілярні сіточки на ногах
  • оніміння, ущільнення, почервоніння на кінцівках
  • виникнення трофічних виразок на ногах

Ефективне лікування

Варикозне розширення вен

Одна з найпоширеніших патологій. Через варикозну хворобу можуть розвинутися флебіти, запалення у стінках судин та тромби, небезпечні для життя людини. При запущених стадіях варикозної хвороби можуть виникати трофічні виразки.

Флебологія є областю судинної хірургії, завдання якої – діагностика та терапія захворювань вен. На даний момент з венозними патологіями до лікарів звертається велика кількість людей, тому флебологія виділилася в самостійне відгалуження.

Сучасна флебологія дозволяє здійснювати ефективне лікування навіть при запущених випадках варикозу. Крім того, методи лікування, що використовуються на даний момент, також допомагають впоратися і з іншими патологіями вен і артерій. Серед них:

• тромбоз
  • тромбофлебіт
  • ХВН (хронічна венозна недостатність)
  • посттромбофлебітичний синдром
  • Варикозне розширення вен - це захворювання, в процесі якого відбувається незворотне подовження та розширення вен. Це трапляється внаслідок руйнування венозних клапанів: через вплив сили тяжкості кров починає прямувати донизу, коли людина перебуває у вертикальному положенні. Тобто вона по суті рухається у зворотний бік, через що виникає патологічний рефлюкс і підвищення тиску у вені.

Венозна стінка не може витримати тиск, вона розтягується та стоншується. У тих місцях, де стінка стає слабкішою, з'являються варикси – випинання у вигляді кулі. На жаль, причини, через які руйнуються венозні клапани, наразі не виявлено.

Існує низка факторів, що сприяють розвитку варикозу.

• сидячий спосіб життя або, навпаки, надмірні фізичні навантаження;
  • пологи та період вагітності;
  • надлишок ваги;
  • генетична схильність.

Варикозне розширення вен – це не косметичний недолік, а тяжке захворювання, внаслідок якого виникають патології, перелічені у попередньому розділі. Всі вони досить погано піддаються терапії, тому звернутися до лікаря у разі виникнення перших ознак варикозу потрібно обов'язково!

Діагностика

У процесі консультації флеболог проводить огляд пацієнта, оцінює скарги пацієнта, симптоми захворювання, у процесі флеболог візуально оцінює стан судин, перевіряє коректність роботи вен. Після чого може поставити стадію захворювання та рекомендувати метод лікування. Додатково флеболог проводить УЗДС (ультразвукове дуплексне ангіосканування), для оцінки стану системи глибоких вен (наявність тромбів, старих тромбів, стан і роботу клапанів, стан поверхневих вен). Правильний своєчасний діагноз це запорука успіху результативного лікування!

Лікування

У цей момент використовують такі методи лікування судин:

• Склеротерапія, яка дозволяє вирішувати проблеми судинних зірочок, сіточек і варикозно розширених венозних гілочок;
  • Лазерне видалення судин, що дозволяє позбавитися таких захворювань, як судинні зірочки, розширена судинна сітка, купероз, телеангіектазія, гемангіоми;
  • Мініфлебектомія вирішує проблеми варикозно розширених гілочок, за відсутності зміни в підшкірних венах;
  • Флебектомія, ефективний метод при запущеній варикозній хворобі, виразках, змінах шкірних покривів, тромбах підшкірних вен;
  • Лазерна ендоваскулярна флебектомія, яка дозволяє вирішити питання варикозно розширених вен, вираженої симптоматики з погіршенням якості життя, трофічних виразок.

.

Записатися на прийом

Ми негайно зв'яжемося з Вами для підтвердження заявки.
Потрібна невідкладна допомога?
Дзвоніть: +38 (067) 406-10-55

Часто цікавляться

Адреса