ПоліКлініка - багатопрофільний медичний центр столиці.
Пн-Пт 07:30 - 20:00 | Cб 7:30-17:00 | Нд 9:00 - 15:00 +38 (067) 406-10-55poli_klinik@ukr.net
Нам довіряють головне
60,000+ пацієнтів
Приємні ціни
Кваліфіковані спеціалісти
Більше 10 років досвіду

Ендоскопія

Медичний Центр Поліклініка
Записатися на ендоскопію
у зручний час без черг:
Записатися на прийом
Проконсультуватися з фахівцем
у телефонному режимі прямо зараз:
Проконсультуватися

Ендоскопія, Гастроскопія, Колоноскопія на Дарниці

Швидка та точна відеодіагностика з використанням суверенного обладнання.
Дослідження шлунка та дванадцятипалої кишки за допомогою зонда-ендоскопа, для діагностики та подальшого лікування багатьох захворювань ШКТ.

Ендоскопічна діагностика
у «Полі Клініка»:
  • Фібродуоденоскопія
    (ФГДС, ковтнути зонд) з тестом на Helicobacter pylori ;
  • Колоноскопія
  • Забір біопсійного матеріалу для гістологічної діагностики (захворювання ШКТ).
  • Тести на Хелікобактер Пілори (helicobacter pylori)
  • Тест на харчову непереносимість
  • Гастропанель
  • Фіброгастроскопія (забір біопсійного матеріалу для гістологічної діагностики захворювання ШКТ)
  • Неінвазивна діагностика захворювань печінки (фібротест та фіброактитест).
  • Читати далі

Комфортна діагностика без болю - уві сні

Наркоз необхідний дітям, чутливим та сприйнятливим людям Використання наркозу можливе не лише за наявності показань, але й за бажанням пацієнта та за відсутності протипоказань для цього. Дослідження під анестезією вимагає попередньої перевірки можливість використання наркозу. Якщо протипоказань немає, можна приступати до проведення процедури. Читати далі

Лікарі з багаторічним досвідом

У медичному центрі Полі+Клініка прийом ведуть найкращі ендоскопісти, які допоможуть пацієнтові пройти цю процедуру безболісно і з максимальним комфортом. Важливою складовою гастроскопії під наркозом є можливість оперативного втручання. Читати далі

Висновок та призначення лікування

Після огляду, лікар докладно розповість про результати обстеження, причини захворювань, призначить схему лікування. Лікар може скопіювати відеозапис діагностики на зручний для Вас носій Читати далі

Як відбувається ендоскопічне обстеження:

Підготовка

Вимоги до підготовки проведення ФГДС шлунка такі: не приймати за 2 дні до процедури продукти з барвниками, копчену їжу, газовані та алкогольні напої; заборонено вживання їжі за 12 годин до призначеного огляду; у день процедури заборонено прийом медичних препаратів; заборонено курити за 3 години до дослідження. Читати далі

Проведення діагностики

Пацієнт приймає позу лежачи на боці.Між зубів обстежуваного міститься спеціальне кільце, призначення якого - запобігти затиску зонда. Лікар вводить у ротову порожнину ендоскоп, який пацієнт має проковтнути. Як тільки прилад опуститься в шлунок, стінки останнього розрівнюються повітрям, що нагнітається. Потім гастроскоп витягується з стравоходу. Як правило, при простому обстеженні з моменту введення ендоскопа до вилучення проходить 1,5-2 хвилини. Читати далі

Результати

Результати обстеження пацієнт отримує на руки на день процедури. Видається докладний опис картини огляду, виявленої патології або вікових змін, а також висновок з біопсії. За бажання пацієнт може отримати відеозапис. Для цього вам потрібно взяти з собою флешку і після закінчення прийому лікар надасть вам висновок та відео запис дослідження. Послуга відеозапису безкоштовна. Читати далі

Прайс лист на ендоскопічні послуги

ФГДС (Відеогастроскопія) 1100,00
Аплікаційна (термінальна, поверхнева) анестезія 150,00
Уреазний тест на Хелікобактер (Helicobacter pylori) результат через 5 хв. 300,00
Ендоскопічна резекція слизової оболонки (набір включений у вартість) НМР 5500,00
Видалення стороннього предмета зі шлунка/кишкового тракту від 2000,00
Взяття біопсії 500,00
Гастроскопія (ФГДС) уві сні (анестезіологічний супровід під час ендоскопічних досліджень, включаючи консультацію лікаря-анестезіолога та перебування в одномісній палаті до 1 години) 2700,00
Колоноскопія уві сні (анестезіологічний супровід під час ендоскопічних досліджень, включаючи консультацію лікаря-анестезіолога та перебування в одномісній палаті до 1 години) 3400,00
Колоноскопія + гастроскопія уві сні(анестезіологічний супровід під час ендоскопічних досліджень, включаючи консультацію лікаря-анестезіолога та перебування в одномісній палаті до 1 години) 4800,00
Визначення кислотності (pH-метрія) 300,00
ФГДС + Уреазний тест на Хелікобактер (Helicobacter pylori) 1400,00
Відеоендоскопічне видалення 1 поліпа шлунка І ступеня складності від 1500,00
Відеоендоскопічне видалення 1 поліпа шлунка II ступеня складності від 2300,00
Відеоендоскопічне видалення багатьох поліпів шлунка (до 3 шт.) від 4300,00
Видалення новоутворень товстої кишки через інструментальний канал відеоколоноскопа до 1 см від 1700,00
Видалення новоутворень товстої кишки через інструментальний канал відеоколоноскопа більше 1 см від 2700,00
Дивитись весь прайс

Пацієнти часто запитують:

Чи потрібно готуватись до гастроскопії?

Так, підготовка є обов'язковою. Пацієнт повинен прийти на дослідження натще вранці.
У разі проведення дослідження у другій половині дня, допускається легкий сніданок.

Як довго триває відновлення після процедури?
Після проведення гастроскопії під наркозом можливе відчуття здуття живота, поява відрижки та нудоти - це нормальні явища, протягом перших кількох днів.
Якщо обстеження проводилося під наркозом, то можливе легке запаморочення , що пройде вже після кількох годин.
Що входить у вартість ФГДС?
У вартість входить проведення самої процедури та запис на ваш власний електронний носій. Додатково оплачується знеболювання (залежно від обраного типу) та гістологічне дослідження, у разі його необхідності.
Чи можна проводити процедуру дітям
Рекомендується проводити гастроскопію дітям з 7 років. І бажано уві сні
Скільки триває процедура
Як правило, при простому обстеженні з моменту введення ендоскопу до його вилучення проходить 1,5-2 хвилини.

Записатися на прийом

Ми негайно зв'яжемося з Вами для підтвердження заявки.
Потрібна невідкладна допомога?
Дзвоніть: +38 (067) 406-10-55

Адреса

м. Київ, вул. Привокзальна 14, р-н Дарницького залізничного вокзалу