ПоліКлініка - багатопрофільний медичний центр столиці.
Пн-Пт 07:30 - 20:00 | Cб 7:30-17:00 | Нд 9:00 - 15:00 +38 (067) 406-10-55poli_klinik@ukr.net
Нам довіряють головне
60,000+ пацієнтів
Приємні ціни
Кваліфіковані спеціалісти
Більше 10 років досвіду

Історія

Медичний Центр Поліклініка

Перший Медичний центр «Полі Клініка» відчинив свої двері для відвідувачів у 2010 році. Швидко розвиваючись і заслуговуючи на довіру, за рахунок надання якісних медичних послуг населенню, на сьогодні є мережею багатопрофільних сімейних клінік у місті Києві.
Медичний центр «Полі Клініка» є лауреатом премії «Успішні кияни-2015».
Сьогодні в нашій мережі вже успішно працюють дві філії «Моя Клініка», які територіально розташовані:  Осокорки — вул. Княжий Затон, 21 та на Оболоні — вул. Героїв Сталінграда, 20.
У всіх наших клініках надається допомога для людей будь-якого віку за всіма основними напрямками медицини: акушерство та гінекологія, урологія, дерматологія, гастроентерологія, нейрохірургія, неврологія та терапія, хірургія та ортопедія, педіатрія, кардіологія та отол. >

Увесь час розширюючи спектр наших послуг, ми не припиняли вдосконалюватись, запрошуючи до співпраці найкращих досвідчених фахівців у всіх галузях медицини. На сьогодні у наших клініках ведуть консультативні прийоми доктора вищих медичних категорій, кандидати медичних наук, професора нейрохірургії та талановиті експерти з медицини. Ми пропонуємо для Вас якісне амбулаторне — поліклінічне обслуговування, включаючи річні контракти. Це особливо зручно, коли звертаються до фахівців кілька людей з однієї сім'ї, що дає можливість отримувати медичні послуги недорого протягом тривалого періоду!
У 2018р. МЦ «Полі Клініка» відкрив дитяче відділення, де малі пацієнти можуть отримати повний комплекс амбулаторно-поліклінічних послуг. Професійні консультації надають педіатр, дитячий отоларинголог, невролог, окуліст, ортопед-травматолог, гінеколог, уролог та інші спеціалісти дитячого профілю. Проводиться вакцинація проти більшості інфекцій.
Основою для будь-якого правильно поставленого діагнозу та всього здоров'я в цілому є діагностичні дослідження. У всіх наших клініках проводиться високоточна лабораторна та інструментальна діагностика, яка включає практично всі діагностичні методики, що проводяться в амбулаторних умовах (фібродуоденоскопія, колоноскопія, УЗД та ін.).
У медичному центрі проводиться низка оперативних втручань. Ми орієнтовані на малоінвазивне, тобто максимально щадне і безпечне для пацієнта хірургічне лікування, тому в арсеналі наших лікарів, що оперують, є як традиційні, так і новітні технічні методи і засоби, що пройшли необхідну сертифікацію і клінічну апробацію (такі як лазерна і радіохвильова ).

Окремим напрямком у наших клініках є фізіотерапевтичне лікування пацієнтів. Використовуються методи ультразвукової, магніто- та лазеротерапії. Актуальне лікування хворих із захворюваннями хребта за допомогою фізіотерапевтичних методик.

Якщо Вам потрібна консультація або Ви потребуєте медичного спостереження та надання допомоги, ми рекомендуємо вибирати собі сімейного лікаря в нашій мережі клінік «Полі Клініка» («Моя Клініка»).
Ми завжди до Ваших послуг і будь-коли готові допомогти Вам та всім членам вашої родини!